svar te clara+skolan

Clara om yey!:
fin blogg! gjort headern själv? :)

svar- aw tack så mycket, nej de är inte jag som gjort headern det är edina som har gjort den :D<3





haha sitter i skolan och gör broschyr om Nebraska ;)
men jag är klar så ah jag är grym och lyssnar på justin bieber+bloggar+facebook
OMAHJGAD JAG KOMMER BLI AVSTÄNGD :S
jag ska få träffa ebbas
kompis bella! :D
ska bli kul (a)
men nu ska jag lägga upp dehär på bloggen för har inget mer att skriva om :3



Kommentarer här!
Postat av: felicia

Fin blogg du har! Kolla gärna in på min! :)

2011-04-14 @ 15:11:53
URL: http://gutenberg.blogg.se/
Postat av: dinälskling <3

omg ? vadå avstängd?

tack om du svarar ,efterssom vill veta

svara på ett inlägg

puss :**

2011-04-15 @ 14:41:26

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0