yey!

nu har jag ca450 besökare till min blogg
fortsätt sprida :D




iaf har bakat havreflan med emilia(nattstad.se/emilich)
men nu har hon åkt hem för hon är duktig chey och är hemma tidigt (a)
iaf, när vi gick till busshållplatsen så har jag på mig en väldigt gul jacka och stövlar, trodde inte vi skulle se nån ändå lixom ;)
sen när vi går så ser vi en moppe och emilia säger "mhm en moppe :3" så ser jag att de är typ fredrik och 2 till jag bah pinsamt HAHA
ne men lite pinsamt faktist :o
iaf bilder från när vi baka!
kommer sen dom har inte sparats :s

Kommentarer här!
Postat av: Clara

fin blogg! gjort headern själv? :)

2011-04-13 @ 21:13:52
URL: http://clarathoresens.blogg.se/

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0