helgen

i fredags så träffade jag först Julia och Amanda sen åkte Julia hem eller nått så åkte jag och Amanda till Borås och träffade Sameer, Anas, Wasem, Omar och Tito (tror dom hette så iaf ;) ) sen drog vi till något som var som gothia discot sen vid 23 när jag och Amanda drog därifrån så träffade vi några killar vid hållplatsen som börja snacka med oss och bjöd med oss på en fest men vi skulle hem så följde inte med dom..
sen på bussen satt Amanda och snacka med en som heter Daniel och jag satt å snacka med Homza och nån mer som börja snacka på deras språk och jag fattade ingenting sen sjöng en utav dom en rap till mig haha!
aja sen somna vi väl vid typ ett tiden..sen i lördags så åkte jag och Amanda till Göteborg och vi hade ingenting att göra så jag smsade Backlund som sa att han var hemma hos Ludvig så åkte vi dit så var vi med Ludvig Backlund och Jack sen kom Fredrik också dom hade typ lan men det var jättekul att sitta å lyssna på dom haha :D
aja sen åkte vi iaf hem och i söndags så åkte vi in till stan och när vi satt på 100 bussen så satt en kille och runkade, tvär konstig..
sen träffade vi iaf Philip å Carl en stund sen åkte vi hem! :)

så har gjort ganska mycket denna helgen faktiskt har haft kul iaf! :D


Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0