usch fy och blä

har världens förkylning och ligger bara å hostar i sängen..har kollat på OTH nästan hela dagen tills jag somnade vid 16 så vakna jag vid 18 igen när mamma kom hem. är också skit hungrig men mamma och Mange hade bestämt sig för att äta pizza ifrån en pizzeria jag inte tycker om så ingen mat för mig inte :/
också bad jag verkligen mamma köpa både bafucin å glass och att glassen var väldigt viktig så köper hon hem någon äcklig lakrits grej mot förkylning..känner att jag inte har någon bra mamma eftersom att glass alltid hjälper mig när jag är sjuk vad det än är jag har och hon köper det inte och jag har inte ätit på hela dagen så är svin hungrig och får ingen mat, aja får svälta ihjäl eller nånting hejdå.


Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0