R.I.P Tim Berntsson

jag träffade honom bara en gång när han kallade sig för Billy sandkaka, men kommer ihåg den dagen/kvällen/natten som om det vore igår.. Det var jag, dilara, Jasmine(nej inte jag), vilda och Tim sen var någon mera kille med ett tag på dagen.
han var en riktigt trevlig kille, fick oss andra att skratta.
det kändes ganska overkligt igår när jag såg allt på Facebook om att en Tim hade dött av överdos sen förstod jag ju då att det var Billy sandkaka Tim (jag visste att han hette Tim men ah). Sen tänker jag också att det kunde varit jag om jag inte hade slutat i tid, jag kommer ihåg att jag tänkte ta tyngre droger men gjorde det aldrig. Men tänk om jag hade gjort det och sen slutat som Tim? Eller nån utav mina gamla nära vänner, vet ju att iaf en utav dom tagit tyngre droger nu :/

mina tankar går till Tims familj och vänner! Hoppas han har det bra nu.


Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0