orkar inte mer!

Märkte en sak igår, jag har varit alldeles för snäll det senaste halvåret.. om jag inte tyckt om någon har jag varit hur snäll mot den som helst och tryckt ner vad jag känner. Har inte visat några känslor överhuvudtaget men nu ska det bli ändring på det!
Om jag är arg så visar jag det, om jag är ledsen så visar jag det och sen är glad när jag känner för det. En annan sak jag har märkt är att ibland när någon pratar kan någon bara avbryta den personen och prata om massa annat eller om någon pratar med en annan så börjar den helt plötsligt prata med någon annan och frågar sen vad du sa. När det händer mig ska jag inte upprepa mig jag ska hålla käften så länge jag kan och sen göra desamma mot den personen. Sög


Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0