on tha train

ska åka hem nu, ensam för första gången på 1vecka..värsta ledsamt :(
har ju sovit en natt ensam men fick ju skjuts ifrån Floda hem så har ju liksom inte åkt tåget ensam på länge ;)
kollade på schack i nordstan idag jättekul (eller inte..) allt e bara så sjukt konstigt just nu känner jag, längtar typ efter att jag ska åka till Österrike så jag får komma bort lite!
ta det inte fel men tror nog att jag behöver vara borta ifrån allt glömma allt i en vecka typ vara med lite andra människor och lära känna nya tyskar/österrikare/danskar/norrmän/svenskar heheh som om jag inte har tillräckligt stort kontaktnät redan ;)
seriöst går med Amanda i stan och träffar på hur många som helst som någon av oss känner eller vet vem det är eller nått..ajaaaaaaa tåget åker om 7minuter så om någon trevlig person vill följa mig till Kungsbacka skynda dig! ;D


Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0