min och Amandas historia

som jag har sagt innan så ska jag skriva min och Amandas historia nu då!

jag började i fenestra vårterminen i 7an och första lektionen satt jag liksom med henne William och Johanna och vi allihopa kom faktiskt överens men sen första rasten så kommer dilara fram till mig med sitt "hej jag heter hövve vad heter du?" så efter det var jag med henne Ebba Emilia och Alina. Amanda har faktiskt berättat för mig att hon tyckte att jag var med fel personer men sa inget till mig..varför? Det vet hon inte. Sen när hon och William gjorde slut så var det liksom mitt gäng mot henne jag hade egentligen inget mot henne men jag hamnade i kläm, så vi mobbade henne och trakasserade henne VARJE dag. Vi skrev saker i hennes skåp efter att en av mina kompisar hade gjort sönder det. Vi skrek hora till henne puttade in henne i väggen och allt, jag hade inget emot henne men vad skulle jag göra? Ångrar idag att jag aldrig stod upp för henne och sa till mina "kompisar" att sluta :(
men sen 9 december 2011 så hade vi en julfest för 6or och 7or och jag tog tag i henne och sa att hon skulle med oss att handla grejer till julfesten och vi började snacka skitmycket och kom jättebra överens!
efter det så snackade vi inte sådär jättemycket men hälsade ändå å så. Sen började ju jag med droger så var inte i skolan så ofta men när jag var i skolan så tog jag kontakt med henne för kände att hon var en sån som jag kunde snacka med. Sen en dag så bestämde vi att vi skulle träffas efter skolan också och det gjorde vi också, märkte att vi hade väldigt mycket gemensamt och hade skitkul tillsammans. Hon var den som fick mig att sluta med drogerna hon var den som fick mig att må bättre hon var den som fick mig att förstå att det var flera som mådde som jag men inte visade det på utsidan. I början så tyckte varken mina eller hennes kompisar om att vi umgicks eftersom att vi kom ifrån två helt olika världar, en tjej som hade status och gjorde allt möjligt och en tjej som ingen visste vem det var och gjorde nästan ingenting det går liksom inte till så..hennes kompisar började acceptera det men det gjorde inte mina, det var då jag förstod att jag hellre inte har nån status alls men med riktigt bra vänner än jättehög status med vänner som inte accepterar förändringar. Så valde alltid att vara med Amanda när mina gamla vänner ville träffas när jag var med henne.
Nu är hon en av mina bästavänner och en av dom kompisarna jag har haft roligast någonsin! :D
så att gå ifrån att hata till bästavänner är inte omöjligt! ;)

ja men det var väl det viktigaste iaf hejdå! :D


Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0