If you walk away, don't turn around.

lyckades klämma i mig lite pizza tillslut, mår dock jävligt dåligt efter det..
fixade glass också så nu känner jag mig tjock också, är verkligen hur sliten som helst och det blir inte bättre med dom här ryktena om mig som börjar cirkulera runt bland olika gäng så kan klargöra lite saker här då:
jag har aldrig tagit betalt för några sexuella tjänster.
jag har aldrig tagit kokain.
jag har aldrig tagit heroin.
jag har aldrig haft sex på gothia discot.
jag är inte tillsammans med en 27åring.
jag är inte tillsammans med någon.
jag sitter inte inne.
sen om jag har haft sex eller inte är min ensak men för att få slut på rykterna så ja jag har haft sex MEN jag anser mig själv fortfarande som oskuld.

tänker inte visa mitt ansikte men här är iaf en bild.


Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0