har tråkigt.

Hur är du som person?
Jag är oftast väldigt glad men kan bli riktigt sur..är ganska blyg innan jag lärt känna någon men sen kan jag prata hur mycket som helst, bryr mig väldigt mycket om andra :)

Favorit djur och varför?
Hund, för jag adopterade 4st igår som är mina bebisar nu.

Syskon?
Biologiska- storasyster emmeli 94a, storasyster Maja-död men skulle vart 95a
"Låtsas"-lillasyster mira-8år(?) från pappas tjej
'syskon' - LILLAsyster Amanda-97a

Vad får dig att le?
När någon får mig att känna mig speciell och mina vänner.

Är du kär?
njea

Favoritfilm?
Hmm..titanic tror jag.

Singel?
Ja.


Favorit färg?
Rosa

Bästa skor?
älskar alla mina skor!

Hur klär du dig helst?
Jeans, något löst linne, skinnjacka.

Vart bor du?
Kungsbacka.

Hur lång är du?
ca.160cm

Favoritlåt/ar?
I knew you were trouble, just nu iaf! Gillar inte taylor swift egentligen men just den låten!

Årstid?
Sommar! och sen vinter för då fyller jag år!

Född?
18 februari 1997

Blivit kysst?
ohja

Rädd för?
Att bli lämnad ensam.

Bästavän/nära vän?
Amanda, Disa, Emma, cornet, Elin!

Finns det någon som gör dig extra lycklig?
Jaaaaa

Hur blir du när du tänker på den du är kär i?
Lite ledsen men ändå glad, beror på.

Hur gör du när du ska "piffa" upp stämingen när du umgås med den du tycker om?
Hahah ;)

Vad är det du tänker först på när du ser en kille?
Ögonen/leendet

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar om vart du ska?
Ja.

Hur mår du just nu?
Jag mår bra.

Hur mycket är klockan för tillfället?
22.10

Vad ska du göra nu?
Jag ska vara med Amanda!

Oskuld?
Om du frågar mig så ja, om du frågar resten av världen nej.

Var du ärlig på alla frågor?
Ja!


Kommentarer här!
Postat av: sandraaway

va med i veckans blogg för 80-150 per dag!
MEN DU MÅSTE GÖRA ALLT SOM STÅR ANNARS ÄR DU EJ MED! hoppas du vill va med! :)
http://sandraaway.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment

2013-01-06 @ 17:53:40
URL: http://sandraaway.blogg.se

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0