haha asså orkar inte

Jag vet att det inte är sånt här folk vill läsa men jag gör det för min egen skull för jag känner för det ;)
 
 
Det är såhär att när jag var i Fenestra igår gav vissa personer mig blickar som bara skriker ut hat, jag undrar bara varför hata? ni känner inte mig, man kan faktiskt inte hata någon man inte känner :s
Sen var det faktiskt folk som jag inte trodde som snacka med mig som normala människor och förstod att folk kan förändras, så fanns det ju dom där 'coola' killarna som faktiskt ändrar åsikt beroende på vad EN tjej tycker å tänker och nu när den tjejen inte finns där längre har dom gått över till hennes bästavän.. kom igen har ni ingen egen hjärna att tänka med eller? -.-
och det här med Emilia, tycker ju seriöst synd om bruden..behöver gå till MIN LILLASYSTER och söka nya vänner..tror hon seriöst att Amanda någonsin kommer vilja bli vän med henne och följa med henne på fester efter vad hon har gjort mot mig..HAHA skrattar åt henne och oj vad rädd jag blir för henne asså guud hon kommer slå sönder mig :s MEN VARSÅGOD Å GÖR DET DÅ INTE JAG SOM FÅR SKIT FÖR DET.
Sen är det inte jag som fick haters efter det hon gjorde utan jag fick faktiskt vänner för det och fick höra hur omogen hon var och hur omogna alla dom som stod utanför+hon var ;)
 
aja skitsamma,
 
 
Du kan inte bli sur för att jag skrev Emilia lilla gumman, det finns fler Emilia än du i världen ;)
 
 

Kommentarer här!
Postat av: Jasseblogg

Fan vilket sorligt självförtroende du har ;)

2013-02-09 @ 09:40:59

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0