dilara

okej här kommer då våran lilla story eller vad man nu ska säga!

jag började då i fenestra 10 januari 2011 och hon var min första vän jag fick där, hon tog hand om mig och berättade lite om folket och lärarna och skolan.
sen började jag ju vara lite mera med Ebba och sen med Emilia så vi var inte riktigt SÅ bra vänner då.. Men i 8an nån gång så kom vi varandra närmare och började umgås jättemycket. Vi hade verkligen hur kul som helst med varandra och kunde prata om ALLT. Hon stöttade mig när mina föräldrar skiljde sig och hon ställde upp för mig när jag mådde skit och visade mig att det finns folk som har värre.. Vi gjorde både bra och dåliga saker, umgicks verkligen varje dag ibland var vi i Partille och ibland i biskop det varierade lite beroende på våra humör. Hon var den enda jag kunde prata med och kunde berätta allt för, när vi slutade umgås med Emilia så var det som att vi satt ihop. Jag har lärt mig mycket av den tjejen som har format mig till den jag är idag, vi har gått igenom allt och gjort nästan allt tillsammans. Men när sommaren 2012 började så hände det en grej som gjorde att vi inte kunde träffas lika ofta och jag började vara mer och mer med Amanda.. Jag vet inte men jag kanske övergav henne när hon behövde mig som mest? Hon ställde ändå alltid upp för mig och kunde träffa mig varje gång jag ville men när hon fråga om vi kunde träffas så var jag alltid med Amanda eller någon utav dom jag umgås med nu :/ aja det där får väl hon bestämma själv hur hon kände men aa ;)
vi gled liksom isär och sen kan jag erkänna att jag ljög väldigt mycket ett tag när vi umgicks så det är därför vi bråka iaf..
Vårat bråk blev väldigt brutalt men jag har iaf släppt det nu eftersom att hon lever sitt liv och jag lever mitt..
hon var alltså en helt underbar vän när vi var vänner och vi hade kul tillsammans, finns mer att säga men det skulle ta såååå lång tid eftersom att det var ändå 1 å ett halvår vi var vänner och vi hann med väldigt mycket på den tiden!

också får man inte glömma att hon har världens sötaste småsyskon! ;)


Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0