bloggpaus

tog en liten "bloggpaus" eftersom att denna helgen har det varit fullt upp med massa..
så har använt denna dagen för att återhämta mig ;)
aja tänkte träffa min saknade lilla Eva denna veckan och Kizyee kanske också, väldigt väldigt längesen jag träffade dom känns det som..typ ett år sen eller nått :s
så ska jag försöka träffa Alice nån dag som vi har pratat om i typ ett halvår och samma sak med Elin :)
så har jag tydligen bestämt med en massa människor att jag ska träffa dom denna veckan..lite jobbigt att klämma in alla med skolan och allt också men ska försöka!
den viktigaste som jag verkligen måste prata ut med får jag ta när det kommer dock...
aja uppdaterar mera imorgon!!


Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0