tihihihi

ne men jaa jag ska skriva ett till onödigt inlägg som ingen riktigt bryr sig om..
idag så ska jag va med amanda och disa (ooh big chock!) men vi ska faktiskt fira amanda med hennes mamma, låtsaspappa, pappa och låtsasmamma så det är ju inget vanligt vi ska göra direkt ;)
lillskiten fyller ju 15 haha så i 3 månader så kan jag inte mobba henne för att hon är liten..kul att hon fyller 15 och jag och disa snart fyller 16 ändå ;)
 
men så ska vi ju fixa lite grejer till imorgon också!
så på söndag blir hon 15 HAHA det låter så töntigt med ''15'' för ett år sen tyckte man att det lät ganska stort ändå men aa varit 15 ett tag så kanske därför :)
 
ska återgå det till jag gjorde så hejdåååå
 
 
iloveu

Kommentarer här!
Postat av: ebba

Hejsan, vad fin blogg du har! hoppas du får en jättebra helg. Kraaaamis :)

2012-10-19 @ 16:00:34
URL: http://nattstad.se/ebbapettersson

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0