tänkte börja blogga igen

nu när jag inte har några läsare kvar, haha..
 
 

kan säga såhär (om någon bryr sig) att en hel del har förändrats..
bytt umgänge, flyttat, bytt skola, flyttat igen och aa massa saker har hänt! :)
allting började i Juni när jag började umgås med Amanda (som jag mobbade för ca1 år sen) och sen började vi bara umgås mer och mer, på gothia veckan så va vi med disa också, jag och disa kom verkligen inte överrens när jag gick på fenestra men vi lärde känna varandra och märkte att vi inte alls hade rätt om varandra!
sen kom då Cornelia in i 'gruppen', så lärde vi ju känna Amandas granne och hans kompisar också! :)
och Emma som jag inte heller kom överrens med i Fenestra började jag också umgås med i slutet av sommaren, helt sjukt om någon sa för ett år sen att jag skulle va såhär tajta med dom här 4 tjejerna skulle jag SKRATTAT..
sommaren blev verkligen inte som jag hade tänkt mig, har förändrats heeelt..om ni ser på mina gamla videoinlägg så märker ni att jag pratade 'blattiska' eller vad man nu ska säga.
verkligen inte vän med Dilara och Emilia längre och det är nog bra, visst jag hade en underbar tid med dom båda men jag var inte mig själv..jag 'myttade' osv..
nu har jag äntligen blivit sen personen som jag egentligen är! 
 
sen flyttade jag ju då till Vallda på heltid i maj nån gång, bytte till Toråsskolan och ja mår hur bra som helst äntligen!! :D
 
så kände jag för att börja blogga igen så I'm back ;)
 
amanda,jag,disa
jag,amanda,cornelia,disa
nyberg,amanda,jag
tellberger,gurra,hugo
 
 
 
finns fler bilder från sommaren så kommer väl säkert komma upp fler!!

Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0