döda mig, nu.

eller nej asså inte bokstavligt talat..eller jo föresten gör det.
 
 
mononukulos, körtelfeber, hångelsjukan, EBV vad man nu ska kalla det, vad det än heter är det troligast den jobbigaste sjukdomen jag har haft..
skulle ju inte sitta fel med en pojkvän som kom och tog hand om än när man är sjuk, men nu har jag inte det och sånt e livet...får ta hand om mig själv! :)
gud vad forever alone det där lät
aja ska väl ehm aa göra något åt saken, sitter typ hemma och skriver på facebook hela dagarna när jag är sjuk och det är ju inte bra hehe..
 
ska väl göra ett vlogg ikväll/imon om jag orkar, fast det är kväll men ni fattar typ inatt kanske jag gör det..
så ni får skratta åt mig.
 
aja nu orkar jag inte koncentrera mig mer he¨jdåå
 
 
Tumblr_mcbndh55la1qapvcuo1_500_large

Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0