bitchkram

har precis kommit hem efter att ha varit på bio med dom jag älskar mest (mig själv, amanda och disa) och om ni inte förstod det på rubriken så såg vi bitchkram! :)

har haft det hur mysigt som helst, en dag med bara tjejerna liksom längesen vi hade det :/
om man inte räknar med att vi träffade joel i typ 5min men jag räknar inte det så ;)
aja iaf har inte blivit någon vlogg eftersom att när jag gjorde en förut så hördes det inget..men nu så har jag fixat min  stora dator så kanske kanske KANSKE kommer upp en vlogg inatt/imon..
säger alltid så men hatar verkligen att göra videoinlägg, men ändå roligare för er 13 läsare att kolla på videoinlägg än att sitta å läsa allt onödig skit som jag skriver ;)
 
tänkte iaf göra en sån fjortisgrej ''10 saker ni inte visste om mig'' så det blir ju trevligt :)
 
men vi höres!
 
 
älskar men hatar bilden.

Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0