Tråkigt? Ohja

Hur är du som person?
Jag är oftast ganska blyg i början innan man lärt känna mig men det beror också på vem den andra är. Jag bryr mig ibland lite för ofta om andra mer än mig själv vilket jag måste ändra på ibland.

Favorit djur och varför?
Hund för att dom är så sjukt mysiga.

Syskon?
Storasyster Emmeli 94a

Vad får dig att le?
Mina vänner.

Är du kär?
Nej.

Favoritfilm?
Ehm jag vet inte.

Singel?
Ja.


Favorit färg?
rosa

Bästa skor?
Jag vet inte.

Hur klär du dig helst?
Jeans!

Vart bor du?
Kungsbacka.

Hur lång är du?
Ca.160

Favoritlåt/ar?
Hmm, missbruk beivras ;) haha ne men jag vet inte

Årstid?
Sommar Sommar Sommar.

Född?
18 Februari 1997

Blivit kysst?
Ohja.

Rädd för?
Att bli sårad/sviken.

Bästavän/nära vän?
Amanda

Finns det någon som gör dig extra lycklig?
Japp.

Hur blir du när du tänker på den du är kär i?
Sprallig och glad.

Hur gör du när du ska "piffa" upp stämingen när du umgås med den du tycker om?
Hahah släcker lyset! ;)

Vad är det du tänker först på när du ser en kille?
Ögonen!

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar om vart du ska?
Japp.

Hur mår du just nu?
Jo jag mår bra

Hur mycket är klockan för tillfället?
01.11

Vad ska du göra nu?
Hah jag ska sova!

Var du ärlig på alla frågor?
Det var jag!


Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0