.I just love it

asså har aldrig fattat grejen med att vara 'kär' i en kändis..men nu fattar jag det! :D
för nu har nämligen självaste jasmine blivit kär i en kändis, eller kär är väl att ta i har väl en liten crush på honom helt enkelt ;)
men det är jag nog inte ensam om HAHA
nu är ni allt nyfikna på vem min lilla crush är, hehe det kan jag faktiskt säga och det är Harry Styles i One Direction :P
det är helt sjukt vilket leende han har och dom är ju typ hela tiden i sverige..varje gång jag hör något om dom är dom i sverige iaf ;)
det är klart att jag inte tror att jag faktiskt har en chans på honom som Amanda har uppfattat det men komigen en tjej kan väl få drömma?
 
nu kan jag också skylla på att jag har varit för upptagen för att blogga men då ljuger jag eftersom att jag bara har legat i min säng i 4dagar..eller nått sånt så har helt enkelt inte orkat! 
 
lägger upp en bild på min älskade crush här också då det är liksom ett måste..

Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0