fyfan vad sjukt..

hur ofta händer det att en tjej som man var riktigt nära vän med för ett bra tag sen som det inte slutade så bra med bara skriver till en ut från ingenstans och man bara känner hur mycket man saknar henne?
iaf så hände det precis mig..
Edina personen som har stått mig närmast av alla mina vänner, vi har gått igenom vått och torrt, himlen, helvetet allt fyfan vad sjukt egentligen :/
vi var hatade vi var älskade vi var liksom åååååh jag vet inte :o
iaf så ska jag träffa henne imorgon, känns skönt att kunna prata ut med någon som henne igen..
visst jag har ju Amanda&Disa men det var nånting med Edina som inte finns med någon utav dom, berättar allt för dom och litar på dom till max men ändå Edina jag vet inte vad det är men nånting är det ;)
 
iaf så har jag saknat henne och våra bra stunder så ska bli jättekul å träffa henne! :)
sen så ska jag träffa Disa vid 18 tiden också så ska vi hitta på något kul bara jag å hon då...
men ska jag kö på en bildbomb på jättefula gamla bilder på mig och edina ska jag ska jag?
nee får bli nån annan dag HAHA men en bild på henne får det ändå bli
 

Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0