fuck toråsskolan

Jag klarar inte av att vara ensam, när jag började i lexby hade jag ändå Sanna Hanna Nicki Hugo Jean Emil och Christoffer som jag började i samma klass som och sen så kände jag massa i dom andra klasserna. Fenestra kände jag ju ingen i men jag fick massa vänner redan första dagen även fast inte någon utav dom jag blev vän med då finns kvar men aa.. Sen kom jag till torås och trodde att det skulle vara typ likadant där att jag skulle få vänner iaf den första veckan men så blev det såklart inte..ingen pratade med mig eller nånting förränns en månad när Sofia började prata med mig, men sen hände ju saker utanför skolan så jag gick inte på 3 månader. Igår kom jag tillbaka och trodde att folk iaf skulle säga hej men nä så blev det inte! Det var en tjej som pratade lite kort med mig hon sa typ en mening sen gick hon. Denna skola har också sagt till mamma att just den klassen tar emot nya elever jättebra osv, säger bara en sak den klassen tar inte in nya på ett bra sätt..det är dom som ska börja prata med den nya inte den nya som ska börja prata med dom. Så fuck toråsskolan 9B har inget emot dom som personer men jag kommer inte komma tillbaka till den klassen tror jag, ska nog byta skola nu också troligtvis tillbaka till fenestra där lärarna känner mig och vet hur jag lär mig och vet vad jag kan, så haa de torås och till fenestra sorry but I think I'm back ;)


Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0