asså ååh orkar inte!

troligtvis den segaste lördagen jag har varit med om..
fast ändå skönt slippa alla bara vara hemma kolla film osv. ska iaf försöka vara hemma så mycket som möjligt nu å kanske lära känna några som bor i närheten och börja umgås med dom istället :)
pallar inte dramatiken i göteborg längre och här verkar det inte kunna bli drama haha så det är ju skitbra! 
kommer dock fortfarande träffa Disa och Emma nån gång ibland så, och såna ifrån partille ;)
ni som inte fattar så är det såhär att jag&amanda har tjafsat lite så varje dag sen blivit vänner igen och det hände då såklart idag igen så jag orkar inte mer helt enkelt och det gör nog inte hon heller så det är jättebra att jag redan hade bestämt mig innan tillochmed att jag inte ville åka till göteborg varje dag å träffa dom. Jag behöver variation!!
sen kanske flyttar till USA nån gång efter nyår också, ska snacka med mamma om det så vi får se hur det blir om jag verkligen trivs där så kanske flyttar dit på heltid? 
nä men det tror jag inte jag kommer få men man kan alltid önska!! 
egentligen var det så att jag kanske skulle till USA första året på gymnasiet men känner att det är dags för mig nu så man vet aldrig vad som händer! :D
 
aja kan kö på en gammal bild ;)
 

Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0