Veckans saknade vän!

Elin Pettersson!

Denna tjejen har jag känt i ungefär fyra år!
Vi hade träffats innan men våran vänskap började när vi var på ett läger och vi blev riktigt bra vänner. Sen när vi var i Örebro asså vi gick runt å träffade en massa nya vänner det var helt sjukt hur kul vi hade!! Haha på sjätte..TREDANSTRYCKARE ;)
eller när vi ropade på filip att komma in till våran stuga så kom det 2 äckliga killar istället och gjorde typ inbrott hos oss så alla andra blev skitsura! Sen senare på natten så satt vi i fönstret och börja prata med några fiskare.."är ni från Göteborg!!" Haha vi trodde faktiskt att vi kände dom..
Vi blev jagade av kameran hela tiden också, dom fick ju ändå några klipp på oss tillslut ;) när du hade dödat en utav dom och sen satt jag och prata om min syster.
Och året efter det när min syster sa till Egil "du får ta hand om Jasmine och Elin så tar jag hand om resten, då får vi lika mycket att göra" sant iförsig..
och i Hälsingland med danskarna som bjöd oss på fest och när vi skulle kom dit så är det massa från Göteborg där så vi gick till några 20åringar som ropade till några vi känner att vi inte var där ;) och "jag ser inte dig kolla jag blundar men du måste blunda också då!!" så fick vi ta hand om en kille som går i min systers skola så jävla awkward egentligen :o
Vi var liksom dom som försvann lite då och då men alla visste att där Elin var var Jasmine och där Jasmine var var Elin! Man får ju inte glömma våra egna chaufförer heller Henke och vad han nu hette och sen fick jag vad han nu hettes keps..saknar den veckan något så enormt, du satt och grät för jag var borta nånstans där inne..ja men så går det när vi inte är tillsammans ;)
haha men den här tjejen hon har verkligen alltid ställt upp för mig vad som än hänt och hon har tillochmed räddat mitt liv en gång!
Saknar henne något så enormt så får ta och träffas snart :D
Vi har liksom glidit isär detta året och det är något jag verkligen inte ville skulle hända!

En av världens bästavänner helt enkelt!


Kommentarer här!
Postat av: ellen

Ville bara tipsa om att det pågår en frågestund på min blogg nu, hade vart kul om just du frågade något! Den som frågar flest frågor vinner länkning i ett inlägg på fredag!

2012-12-18 @ 15:46:34
URL: http://elllenz.blogg.se

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0