ugh!

är såå trött!
somnade vid 6 tiden igår..not good :(
om jag inte hade haft planer så hade jag bara legat i sängen och sovit hela dagen men ska gå till bussen om en timme och åka till Göteborg!
haha roligt att när jag har bestämt mig för att inte åka till Göteborg så ofta längre så åker jag dit nästan varje dag.. MEN jag gör faktiskt saker, skaffat mig ett liv heheh ;)
nä men ska faktiskt till pappas nya lägenhet och äta middag och han bor ju i Johanneberg typ 1km från fenestra så kommer ju kännas hur konstigt som helst eftersom att jag ska ta den bussen som jag alltid tog till skolan! :o
aja ska väl hitta mitt busskort och börja göra mig iordning nu :)


Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0