svar till Josefin

jag tycker inte att Amanda härmar mig.. Hon kanske har skrivit liknande saker som jag också skrivit innan henne, men hon härmar mig verkligen inte!!
vi är ganska lika som personer så kanske har med det att göra? sen av en slump så har hon skrivit efter mig, det betyder inte att hon änns hat läst mitt inlägg som det liknar ;)
sen kanske hon har fått inspiration av något jag har skrivit och det är ju positivt för min del, jag har fått inspiration utav henne också.
så jag vet inte riktigt hur du tänker där..hon är en självständig person precis som jag sen har vi lika drag i vissa saker!
aja även om hon härmar mig så älskar jag henne och bryr mig inte ett skit hon kan få kopiera allt jag skriver också om hon känner för det haha!


Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0