svar på frågestunden

1. varför började du blogga? För att alla andra gjorde det ;)
2. varför bloggar du fortfarande? För jag tycker om det.
3. har du någonsin haft en stalker? Haha nej inte vad jag vet om.
4. tjänar du pengar på att blogga?hur? Ja, jag har registrerat min blogg på bloggerfy.
5.Har du några könssjukdomar? Nej
6.Om ja, vilka?
7.Om nej, din adress? Haha kullavik ;)
8.har du någonsin tagit droger? Ja
9.vad för droger? och då menar jag knark och inte tobak, alkohol och sånt. Hash, skunk och spice (har slutat och gått hos minimaria)
10.Är du fenestra hemligheter? Nej
11. Har du kille? Om ja, vad heter han? Nej
12. Gillar du någon? Nej
13. Favoritfärg? Rosa
14. Har du kommit över Alex? Haha har jag varit under honom? ;) men ja det har jag
15.Vad tycker du om fenestra? Det är en bra skola men hamnade lite fel så aa
16.Och vad tycker du om att dom pratar om dig hela tiden? Bryr mig inte tycker bara att det är kul :)
17.Vad tycker du egentligen om Amanda och Oscars förhållande? Jag är glad för deras skull och dom är jättesöta om dom vill va tillsammans så låt dom tycker om dom båda :)
18.Är du oskuld? Nej men jag önskar det.


om ni har mera frågor så ställ dom :)


Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0