hemma nu :)

var ju på middag+bio med min syster och mamma :)
tog 18.20 bussen härifrån och gick vart? Jo domkyrkan haha!
aja åt på en tapas bar som heter mañana och ligger typ om man går från domkyrkan till järntorget :)
sen så gick vi till bion, såg call girl. Riktigt hemsk men bra film ändå, älskar att han som spelar Hästen i andra avenyn är med(!) han har en liten roll och ingen trevlig person han spelar heller men hans göteborgska JAG ÄLSKAR DEN!!!! och av någon anledningen älskar jag karaktären Hästen i Andra Avenyn..jag e lite ööh speciell ;)
aja och nu är jag hemma, har proppat i mig en massa kalorier idag så blir att spendera natten på toaletten med fingrarna i halsen! ;)


Kommentarer här!
Postat av: Jjoosseeffiinn

Vad tycker du egentligen om att Amanda/Malin eller vad fuck hon heter härmar dig?
Följer båda era bloggar och jag märker att efter att du har gjort till exempel ett hat inlägg så gör hon oxå det precis efter. Och hon tog din dag grej oxå.

2012-12-15 @ 02:41:10

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0