Can't buy me love

haha har såklart varit med min älskade Amanda ;)
träffade först Esbjörn Nyberg och Tim en liten stund sen drog dom nånstans så jag och Amanda åkte hem till Henke! har verkligen saknat honom! :o
aja sen drog jag och Amanda till NK och kollade på Awa (hann inte kolla på dom andra) och jag fattar verkligen inte hur folk kan bli så hysteriska över vanliga människor asså jag har alltid varit sån om jag sett någon kändis eller så så har jag inte brytt mig så mycket men ja folk är ju som folk är ;)
sen träffade vi iaf Annie och Emma så stod å snacka lite med dom sen drog vi och träffa Tim och Nyberg :)
känner att det blev liite långt inlägg så bjuder på en bild som är ett år gammalt! :D


Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0