angående Amandas inlägg om "tjejgruppen"

det står att jag inte kommer till Göteborg eftersom att det blir jobbigt för mig med skolan och så.. Det är inte riktigt så det är, jag har inga problem alls med att ta mig in till Göteborg eftersom att jag har fritidskort och skolan är inget problem!
Anledningen till att jag inte åker till Göteborg så ofta längre är för att jag har tröttnat.. Asså jag tycker väldigt mycket om personerna jag träffar men vi gör aldrig något nytt det är liksom samma sak varje gång, luffa i stan, stå i parkeringshuset och sen åka hem. Jag TROR inte att jag ska åka till Göteborg för att endast träffa dom här personerna längre om det inte händer något speciellt, om det är någon som Edina eller så som jag inte träffar så ofta så åker jag ju såklart in till Göteborg även fast det inte är något speciellt.
Iallafall så har jag tröttnat helt enkelt och that's it.


Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0