svar!

Nej, alltså vem ät A är han en bra vän eftersom att du har gått på hans träningar ? För det är inte A som är din pojkvän eller?

ehm nej han är inte direkt en god vän, han går i min klass bara och träningarna har jag vart på för har varit med Linda dom dagarna..
och matchen gick jag på för hade inget annat att göra ;)
och den andra A som var sur på mig och jag kunde vart otrogen mot VAR min pojkvän gjorde slut idag på grund av att han tror att jag håller på med andra som jag inte gör. har däremot en riktigt bra vän som jag känt hela mitt liv som är kille och Alexander då trodde att jag hade gjort något med denna killen..

och om du/ni vill ha namnet på min vän så har jag tyvärr lovat att inte skriva hans namn på bloggen så om du vill veta vad han heter eller något såkom fram till mig i skolan och fråga ;)



Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0