NEJNEJNEJ

oh herregud vad ni har misstolkat ALLT :O
jag gillar inte denna A(alex) som jag har kollat på träning och sånt, jag har tillochmed kille! ;o
han bor dock inte i Göteborg utan i Arvika och heter Alexander...

så nu vet ni och har försökt hålla min kille hemlig och lite sånt aja måste va med på min lektion nu hejdå!!


Kommentarer här!
Postat av: micha

Hej! Ibland så är det lätt att misstolka men tur så märker man det som du gör :) Allt bra idag?

2011-11-21 @ 10:59:16
URL: http://miichajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem är 'A' då?

2011-11-21 @ 20:26:33
Postat av: Anonym

Nej, alltså vem ät A är han en bra vän eftersom att du har gått på hans träningar ? För det är inte A som är din pojkvän eller?

2011-11-22 @ 17:14:41

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0