okej.

igår var jag på liseberg med först edina sen kom delicia mario edvin albin alex david å några tjejer jag inte vet namnet på, så va vi mä dom så kom eddie och william oxå försvann alla förutom jag mario eddie och william :s
aja jag vetinte sen kom edina så träffa vi dom andra oxå blablablabla.
sen träffa jag elin oxå :D
men bara i typ 1minut? haha
sen kom kristina oxå, så skulle vi kolla på maggio men hitta inga bra platser, så jag edina mario david edvin å albin gick typ runt? men sen såg jag brassenisse så jag och edina gick te han å snacka lite sen drog vi te partille.
haha, de va inte allt men pallaaaaaa? :o
jag ska döda mario för han sa att min stol på spinrock va sönder eller nått sånt och dum som jag är går jag på de :s







Kommentarer här!
Postat av: Anonym

Bra blogg!

Har du inte några bilder från Liseberg du kan ladda upp?

2011-05-23 @ 22:54:56

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0