kizyee?

måste verkligen skriva av mig om en underbar tjej..



kizyee, du är underbar verkligen och jag menar varje ord jag skriver nu.
vi har så mycke minnen tillsammans vi blev vänner redan andra veckan i 6an klickade direkt, visst vi har haft våra stunder men det har alltid löst sig. berättar allt för dig och det vet du. när jag ser dig så blir jag glad skrattar du skrattar jag är du ledsen är jag ledsen gråter du gråter jag. kommer alltid finnas för dig vad det än är, vi är fan bästavänner! du har funnits där för mig och tagit kniven ur mitt hjärta och du hjälpte mig att bli vän med min familj igen. Du är en ängel min vänskap till dig kan inte tömmas, du kommer alltid finnas i mitt liv även om du vill eller inte. Alla minnen vi har tillsammans ja dom är ganska sjuka går inte att beskriva! :o Kommer du ihåg låten vi alltid lyssna på bästavänner föralltid å så.. Tiden rinner fort förbi och vi har inte träffats på länge jag bytte skola och vi sa att vi skulle träffas varje dag men det blev inte så eftersom jag fick nya vänner saknade dig å eva så himla mycke låg vaken flera nätter och grät. Alla raster i Lexby shit vi va galna sprang runt dansa allt haha så himla soft var vi! Varje morgon, kan skriva minnen om dig i flera dagar :s
jag saknar dig mycke mer än vad du tror du kanske inte fattar att du är som min syster.. Du är så jävla fin både ut och insidan när alla andra svek var det du som stod kvar och tröstade mig du gav mig inga krav<3
Du är precis likadan som mig du är mitt allt, och du värmde upp mig när det var kallt. Haha när vi sjunger sofijah låten älskling vi hade sovit i en halvtimma sheet , så grymma är vi på å sjunga ;)
man kan inte alltid välja vilka som  ska bli en del av äns hjärta men du är det och du kommer alltid stanna där du är. Ångrar verkligen att jag sa det där, men är du en av dom som alltid kommer stanna där?
finns så mycket mer att skriva om men kan inte skriva mer men du ska veta att jag menar faktist allt det här , kan du bara glömma våra minnen sådär?
för jag vill inte förlora dig gumman :'(<3
snälla säg mig för hellre ärliga fiender än falska vänner..

Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0