härligt!

härligt att när man kommer hem och loggar in på facebook har:
1. emilia måste snacka mä mig om något viktigt.
2. någon har facerapet mig med ''jag är kär i edvin lindqvist'' :s
de värsta är att jag kan inte ta bort inlägget eller kommentera och han har kommenterat det men tagit bort kommentaren eller nått, men taggen är kvar, man bah jahopp...
aja helgen har varit awesome jossan åkte ju atmosfear men inte jag eftersom jag lovat emilia hihi.
men jag åkte höjdskräcken, ååh de va några killar som stirra på mig bara för att äh berättar sen. <3
bild från när vi stod i kön, de va 25minuters kö så stod mä henne bara ;)





Kommentarer här!
Postat av: emmi

Tävla om en ear cuff i min blogg!

Allt bra annars? =)

2011-05-29 @ 18:24:40
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0