dagen!

sheet har varit en riktigt sjuk dag :o

först hade ja utvecklingssamtal , gick jättebra :D
sen engelskan va väl vanlig?
och sen EA..
heh , skämde ut mig lite där satt och sjöng högt vid datorerna ;$
iaf , sen på bambarasten satt jag,ebba,emilia&alina vid sofforna vid åttan,
vi ringde några HAHA gud va vi skratta! :o
sen idrott dåra...
jag låg i alinas knä emilia satt på mig och ebba stod upp
MISSTOLK!
hehe , sen födde emilia barn ;)
aa de va väl dagen sjuk va den! (a)
juste glömde nästan , vem är lina larsson?
hon ringde mig och sa att hon kände joelR :s

Kommentarer här!
Postat av: joelsälskling(L)

jag är lina larsson!

och joel är MIN och bara MIN , låt honom vara jag&han älskar varandra.

de bara är så och du kan inte ändra på det, deal with it..

iallafall nu vet du och du kan lägga ner dina drömmar om joel.

2011-03-17 @ 10:58:43

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0