tråkigt, ja

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: rosa
färg 2: vit
färg 3: svart

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ohja!
Fått ditt hjärta krossat: ja..
Träffat någon som förändrat ditt liv: yep.
Fått reda på att någon har pratat om dig: varje dag, folk bara älskar att prata om mig ;)
Kysst en kompis: ja

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn:
Vad gjorde du under din förra födelsedag: åkte skidor nere i österrike.
Vilken tid vaknade du idag: 12.35 och inte så pigg om man ska säga de så..
Vad gjorde du igår runt midnatt: eh, åt nudlar och smsa mä massa :D
Någonting som du längtar till: massor.
Senaste gången du träffade din pappa: 3 timmar sen?
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: ojoj, eh ja de är det säkert!
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja?
Vad gör dig irriterad just nu: att jag alltid faller för fel killar!
Långt eller kort: beror på vad ;)
Vad gillar du gällande dig själv: att jag är så j*vla underbar! (a) haha..

DIN FÖRSTA:
Operation: öronen (chock!)
Piercing: öronen, haha
Tatuering: ska ha en på foten, eller vristen eller bakom örat!
Bästa vän: elin, eva, edina, ebba, emilia och dilara :D
Sport: fotboll,
Husdjur: Katt
Vaccination du minns: den när jag skulle till Thailand låg och sprattla i en timme nästan haha!
Förälskelse: foffe...

Alkohol du drack: måste väl vart öl när jag var runt 5år och trodde det var äppeljuice som pappa hade i glaset! ;)

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon.
Kramar eller pussar: båda två samtidigt (a)
Kortare eller längre: längre.
Romantisk eller spontan: både och :D
Tatueringar eller piercingar: vetinte :s


Kommentarer här!
Postat av: Anonym

varför har du opererat öronen :o

2011-06-18 @ 21:40:18

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0