FRÅGESTUND!

nu när jag ändå är borta i 4dagar kan jag ju ha en frågestund!
svarar på alla frågor sen när jag kommer hem på torsdag :)
så fråga på nu!






Kommentarer här!
Postat av: youneverknow

gillar du levi?

2011-06-19 @ 11:35:28
Postat av: SookiNooki

Hejhej! Jätte fin blogg vi klickat in på. Hoppas du kan checka in våran. Det skulle vara jätte snällt! Kram kram från två glada tjejer :)

2011-06-19 @ 12:53:29
URL: http://sookinooki.blogg.se/
Postat av: sven

Är du oskuld och vilken bh-storlek har du :D

2011-06-21 @ 10:26:02
Postat av: vem tror du ?

1.är du oskuld ?

2.hur många har du varit tillsammans med ?

3.hur många har du strulat med ?

4.hur många har du runkat av ?

5.hur många har du sugit av ?

6.hur många gånger har du haft sex?

7.hur många har du haft sex med ?

8.vem är din bästavän ?

9.vem känner dej bäst?

10.vems utseende skulle du vilja ha av dina kompisar om du får bestämma ?

11.har du pullat ?

12. gillar du din skola?

13.gillar du edina ?

14. älskar du edina ?

15. är edina fin ?

16. erkänn att edina är bäst?

17. gillar du edinas frågor?

18. skrattar du åt mina frågor?

19. vilken fråga var bäst?

20. hade du det roligt idag (midsommar)?

21. skulle du vilja sova hos edina någon dag ?

22. skulle du vilja bjuda edina på bio ?

23. skulle du vilja gå till liseberg med edina ?

24. skulle du kunna pussa edina?

25. skulle du kunna krama edina ?

26. skulle du kunna dela säng med edina?

27. skulle du kunna ge edina det du är skyldig henne?

28. vem tror du ställer alla frågor till dej ?

29. räcker det med frågor?

30. nej jag tror inte det , eller ?

31. vill du höra på något ?

32. som jag ska berätta... de tror jag eller?

33. du har inte sagt det där om den där killen som jag sa till dej va ?

34. jag tror jag slutar nu , ska jag ?

35. för jag behöver gå på toa :o ?



hejdå , nu går jag på toa :D:D:D:DD:

puss <3

2011-06-24 @ 22:03:39
URL: http://bajs.se :D

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0