edina dåå!

1.är du oskuld ? du vet svaret.
2.hur många har du varit tillsammans med ? seriösa förhållanden 3 
3.hur många har du strulat med ? haha vet inte :$
4.hur många har du runkat av ? vilken fråga..
5.hur många har du sugit av ? inga :D
6.hur många gånger har du haft sex? säger i irl
7.hur många har du haft sex med ? ------11------
8.vem är din bästavän ? ebba, dilara, eva, emilia, elin och edina
9.vem känner dej bäst? antagligen min syster emmeli
10.vems utseende skulle du vilja ha av dina kompisar om du får bestämma ? oh herregud vet faktiskt inte :o
11.har du pullat ? men nä -.-
12. gillar du din skola? jadå!
13.gillar du edina ? nej jag älskar henne :D
14. älskar du edina ? jaa
15. är edina fin ? japp
16. erkänn att edina är bäst? halva hon är bäst ja :D
17. gillar du edinas frågor? jättemycket
18. skrattar du åt mina frågor? aoooo
19. vilken fråga var bäst? alla
20. hade du det roligt idag (midsommar)? ja, men kunde  vart roligare
21. skulle du vilja sova hos edina någon dag ? har gjort kommer göra många fler gånger så ja
22. skulle du vilja bjuda edina på bio ? jadå!
23. skulle du vilja gå till liseberg med edina ? har gjort och ja det vill jag väl?
24. skulle du kunna pussa edina? har gjort
25. skulle du kunna krama edina ? haha nä, men ja 
26. skulle du kunna dela säng med edina? har gjort detta också 
27. skulle du kunna ge edina det du är skyldig henne? ja, hon får det när jag köpt det på månfag eller söndag :D
28. vem tror du ställer alla frågor till dej ? hmm svårt att veta kanske gud ;)
29. räcker det med frågor? ja.
30. nej jag tror inte det , eller ? men det räcker!
31. vill du höra på något ? aa
32. som jag ska berätta... de tror jag eller? aa
33. du har inte sagt det där om den där killen som jag sa till dej va ? NEJ ÄRU DUM ELLER ! :o
34. jag tror jag slutar nu , ska jag ? när du behöver gå på toaa
35. för jag behöver gå på toa :o ? men gå då
haha så va det något om att jag gillar levi också?
där är svaret nej.

Kommentarer här!
Postat av: mahtab<3

fin blogg du har!

2011-06-25 @ 16:42:38
URL: http://matiib.blogg.se/
Postat av: vem tror du ?

hahahahah ,

fina frågor va?!??! :D

hahah , när ska DU bjuda mej på bio?

och när ska DU sova hos mej ?

och när ska DU gå till liseberg med mej ?

och när ska DU ge mej dom ?

och när ska DU hmm... berätta allt ?

och när ska DU svara på mina frågor?

och när ska DU inse att jag har tråkigt?

och när ska DU vet itne..

nu slutar jag fick ont i tummen :(

men när ska DU blåsa och pussa på min tumma ? :O:'(

hejdå :D

2011-06-27 @ 23:43:55
URL: http://bajs.se :D

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0