dagen uppochner

somna vid 5-6?
webba med micha typ hela natten, så träffade han idag jag&emilia hade planerat att vara med honom i 30minuter men tiden gick så jedra snabbt så blev ca 2timmar! :o
jag frös så hade emilias snygga ed hardy handduk runt benen och typ sov på bänken när micha och emilia slog varandra och krossa mina ben (aj!)
sen träffa jag&emilia humlan och sen stack jag och emilia hem :D
nu har jag äntligen träffat andre som gick i fenestra förut, träffade han när han hade spelat gothia!

planer för imon:
11.00-12.00 vakna
14.00 träffa ebba&emilia i stan
16.00 träffa rebecka med emilia
16.00-ca18.00 fixa oss!
19.00-24.00 gothia disco!
rebecka fick gratis VIP in på gothia discot av några som spela

Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0