svar på era frågor (a)

anonym-
är du och edina forfarande vänner?
har hört att ni bråkar mycket
Ett tag stod de på din mobil " E J F " vad stod de för ?
är du kär just nu ?
isf vem ? 
skulle du vilja ha en bögkompis ?
svar-asså vi bråkar inte direkt men vi har saker att reda ut.. ja vi bråkar väldigt mycket men ja så är de ibland :D
E J F stod för Edina Jasseh Frida ;)
ja de är jag :p
ingen ja tänker skriva här om du vill veta fråga mig irl (a)
hhaha ja de skulle vart coolt att ha en bögkompis ;p
anonym-
har du känslor för joel rydholm ?
har du haft känslor för han nån gång ? 
skulle du kunna vara tillsammas med han nu om han o edina gjorde slut?
svar-ehm nej de har ja inte inget 'kärleksmässigt' iaf ;)
nä inte direkt , trodde ja hade de ett tag men de va inget speciellt typ en dag eller nått :s
nejnejnej , aldrig i livet att ja skulle bli tillsammans mä joel nu om han&edina gjorde slut , de skulle kännas heeeelt fel å så gör inte en äkta vän ;d
anonym-
har du kille?
vad heter han isåfall?
om inte ,
vem skulle du vilja va tillsammans med om du måste välja mellan foffe tobbe eller joel rydholm?

svar-nej
inte joel iaf å foffe eller tobbe hmm känner typ tobbe mest så tobbe måste de nog bli :D
lisen-
hur känns det att få kuk i sig?
svar-detta kan ja inte svara på eftersom att jag är oskuld ;)
anonym-
e du oskuld?
svar-ja
lorentz-
är de sant att du är tillsammans med akke?
svar-öh nä , knr knappt han så ;)
kizyee-
vem e jag för dig ? 
ahha hade inget annat att skriva , 
och varför e du så fin ?
varför e du för bäst? 
puss saknar dig <33333333
svar-du är en bästavän och syster för mig <3
varför ja är så fin är guds mirakel ;)
haha ja är bäst för att ja bara är de älskling<3333
maja-
vem giller du? (:
svar-
haha PRIVATLIV
emma-
Rider du fortfarande??
Favoritfärg ??
Favoritplagg ??
:)
svar-nej
rosa (a)
hmm , mjukisbyxor är ju sköna ;p
anonym-
hur ofta pullar du?
svar-de är en riktig konstig fråga.
anonym-
röker du?
svar-nej men ja har gjort och de va de största misstaget ja gjort rekommenderar inte att röka.
anonym-
varför har du bytt skola?
svar-för mina föräldrar tyckte inte att lexby va en bra skola för mig å ja gick oftast inte dig "/

Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0