dag6:min dag+dag7:min bästavän

dag6(igår):
vaknade vid halv tio, åkte in te stan åt frukost sen fixa ja biblotekskort.
sen va ja bara hemma å slappa(a)
typ de :D

dag7:min bästavän
har många bästa vänner, men dom allra bästa är nog Elin Kizyee och Eva.
kan skriva om alla tre(a)

Elin blev ja vän mä genom orienteringen, på ett läger sommaren 2008.
vi blev vänner direkt och ah, sen daladubbeln09 blev vi as bra vänner(a)
typ va mä varan hela tiden och så, de va skitkul :D
å 2010 satt vi typ fast i varandra xd
haha, nä men vi gjorde aldrig saker  utan varandra och om man såg mig såg man elin om man såg elin såg man mig.
HAHA
vi ska träffas imon efter typ as länge (a)
kärlek vid första ögonkastet(L)






Eva lärde ja känna i början av 6an, vi va först bara vänner men i 7an blev vi as bra vänner :D
har aldrig bråkat mä eva (inte elin heller föresten ;)) och de är as bra(a)
saknar verkligen den här skitungen :(
vi ska träffas snart iaf, men vi blev bättre vänner pågrundav några killar vi gilla varsin kille å dom va bästavänner så whataheck vi är oxå bästavänner ^^,
ungefär så gick de till..
vi har 2st bästisarmband mä varan å har på oss dom varje dag(y)
så då har ja alltid mä henne även fast våra skolor ligger på varsin sida av göteborg ;).






Kizyee har ja känt sen början av 6an oxå :D
vi gick  i samma klass å vi klicka direkt, vi har bråkat lite hit&dit men löser sig alltid efter nån dag eller två..
hon har hjälpt mig massor mä killar  å sånt, men ja har alltid varit så blyg så de har aldrig blivit nått mellan mig å killen ;)
haha


sammanfattning:
kan lita på alla dom här tre lika mycket, älskar alla tre lika mycket oxå :D
dom finns alltid där när jag behöver dom och tröstar mig, alla på olika sätt faktist.
men ja dom vet redan hur mycke ja älskar dom och att dom betyder mest för mig, behöver inte skriva värsta lång text om de ;)



pusshej nu ska ja göra läxor :Å

Kommentarer här!
Postat av: elin pettersson

naaw haha , det var värkligen kärkek vid första ögonkastet vi är som gjorda för varann !! älskar dig mest jasmine axmalm <3

2011-02-01 @ 20:46:20
Postat av: kizyeeyouknowbaby<3

gumman ,

älskar dig med ,

du e sjukt underbar

jag älskar dig meeer älskling, bästisar alltid !

tror elin (som jag inte känner) & eva oxå älskar dig , liksom vem gör inte de ?

men asså vi 3 älskar dig

pusss på dig saknar dig massor <3333

2011-02-01 @ 20:53:09

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0