dag1:presentera mig själv

jag heter jasmine axmalm men kallas för jasseh.
jag går i fenestra centrum men har precis slutat lexby skola, bytte ifrån den eftersom mina föräldrar inte tyckte om den skolan, kommer kanske byta tillbaka.
jag har en storasyster som heter emmeli som är 16år men ska fylla 17 9mars.
mina föräldrar heter hanna&jim axmalm , min mamma är 40år och min pappa 43.
jag själv är 13 men ska fylla 14 den 18februari, jag är ca 160cm lång och väger nånting mellan 45-50 så har normal kropp har jag för min ålder :D
aa de var väl allt
och ja älskar mina vänner , dom finns alltid där för mig(a)
pusshej allt för mig ;)
det här är jag&min syster älskar min syster mest av allt, även fast vi bråkar ibland<3
jag-brunetten emmeli-blondinen

Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0