-.-

snackade inte om de edina seriöst orkar inte bråka nu , okej?
vi blev nästan vänner igen så åh
orkar inte-.-
mitt fel oxå menmen..

pappa håller på å laga mat (a)
vi åker snart te österrike mä dom bästa ;p
hhaha
kommer bli grymt
sitter längst bak
josefin&emelie :D
saknar mitt långa hår såååååå  mycke :(
kommer ni ihåg när ja hade till midjan i 5an? ;o

Kommentarer här!
Postat av: edina

ey vadå ?!?

vill du inte va min vän?

jag vill inte bråka , o jag bråkar inte med dej

jag diskuterar

en helt annan sak !

men iaf , glöm allt om de är de du vill :)

2011-01-23 @ 16:05:41
URL: http://ingentting.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Hej!

Var med och tävla om att bli dagens blogg.

Lycka till!

Kram

2011-01-23 @ 16:44:09
URL: http://lifebywang.blogg.se/
Postat av: Emmeli

JAsmine, hår till midjan hade du aldrig, du hade långt men inte till midjan.

2011-01-24 @ 09:17:54

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0