svar.

dima-ja de ärjag&du nu , ska inte snacka mä dom mer ^^,<333

anonym-nej, ja är inte tsm mä joelR?-.-
och varför skulle de vart lågt av mig att vara de?
känner inte edina längre om de va de du menade+att jag&joel är bara vänner inget mer.

Kommentarer här!
Postat av: Dima ♥

sv: tror nog att vi skippar det på fredag

vi kommer ju ingen stans över huvud taget

så varför skall vi lägga ner vår tid på sådant

när man ändå inte kommer någon vart



men längtar i alla fall tills på fredag

jag kommer hem till dig och så kan jag ta med mig lite bak saker så att vi kan baka chokladbollar

om du vill det eftersom att vi inte hann det igår



hoppas att du får en bra dag idag

älskar dig mest av allt

kyss på dig Dren :*

2011-02-10 @ 08:42:28
URL: http://dimabergstrom.webblogg.se/

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0