dag8:ett ögonblick

ett ögonblick jag aldrig glömmer är när jag började på fenestra första dan när Dilara kom fram te mig på första rasten och sa 'hej jag heter hövve är du ny?' hahhaha skrattar fortfarande (a)
å sen dess har ja vart mä dom hela tiden(y)
tur har jag ;)



aja idag har ja varit mä snyggaste elin vi har:
köpt likadana T-shirtar
ätit godis+McDonalds
flummat
pratat mä några utlänningar
och
massa massa mer :D
hihi bilder kommer snart att komma mer på bloggen för importerar just nu från mobilen(y)

Kommentarer här!
Postat av: elin pettersson

haha aa utlängingarna va ju fan läskiga :S vi får ta o göra något i helgen älskar dig !

2011-02-01 @ 20:42:21

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0