dag11:mina syskon

jag har bara en riktig och levande syster och de är
emmeli: ja älskar verkligen min syster vi kan prata om allt och hon hjälper mig alltid när ja vill ha hjälp med nått.
förra året när det inte var så jättebra hemma så hade hon precis kommit in på ett gymnasium som hon också skulle bo på, hon tänkte att hon inte skulle flytta till huskvarna men när det blev bättre så gjorde hon de ändå :D
så nu bor hon i huskvarna och de är faktist rätt skönt för då bråkar vi inte lika mycket som vi gjorde förut(y)
men saknar hemma också ganska ofta fast vissa helger kommer hon hem och på lov och sånt..
vi är inte alls lika varken till utseende eller till sättet (haha) hon är blond, ja är brunett, hon tränar och sånt, de gör inte jag, hon äter ordentligt, de gör inte jag, vi gillar inte samma mat när vi ska äta tacos tex så ska hon alltid ha saltsmak på chipsen och ja ostsmak hehe..
gillar inte heller samma av killar hon gillar typ yngre och ja äldre, haha nä vetinte om dedär om att hon gillar mer yngre killar men alla killar jag vet att hon vart tillsammans med eller gillat har vart lika gammal som henne eller yngre ;)
hehe
va finns det mer och säga?
hon kommer hem snart..finns faktist inte så mycket mer ;)
älskar henne mer än allt annat i världen iaf(a)




å sen har ja ju syskon som är kompisar som känns som syskon om ni fattar ;)
och så har jag en till storasyster som dog innan hon föddes (maja) men hon räknas inte ;P







Kommentarer här!
Postat av: Emmeli

Finaste älskade Jasmine!

Du skriver så snällt att jag har överseende med att du skriver att jag bara gillar yngre killar ;)

Jag har ju redan visat vem nästa offer ska bli och han är ju äldre eller hur? :P



Älskar dig mest i hela världen och det vet du, skulle hoppa framför ett tåg för din skull för du är min lillasyster och ingenting får skada dig!

2011-02-06 @ 16:52:16

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0