önskelista á la jasseh :D

har lite tråkigt så skriver min önskelista här  ;)


1. iPhone 4S (typ det obligatoriska på önskelistan om man inte redan har en..)

2.våffeltång

2. smink

3. mera spel&tillbehör till mitt Wii
4. smycken

5. SVEA jacka
6. pengar till min navelpiercing

7. pretty little liars säsong 1
8. presentkort på kläder&bio
9. inspelningsmikrofon
10. högtalare som man kan koppla in i mobilen.

de var nog mer men kommer inte riktigt ihåg allt ;)
haha aja måste fixa iordning mig för ska snart handla julklappar med mamma och sedan göra julklappar! :o


men hur har ni tänkt fira eran jul?
själv ska jag fira med mamma emmeli emma jenni farmor och lukas här hemma på dagen och sedan på kvällen ska jag fira med pappa farfar laila maria christer och kanske emmeli! :)

Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0