kände för ett blogginlägg ;)

mår faktiskt lite bättre nu! :D
kanske för att jag har rett ut dom flesta av mina problem?
livet kan ju inte alltid vara på topp? ;)
något nytt då?
ah juste har bråkat med emilia(nattstad.se/emilich) men kommer inte dra in någon i det här utan vi kan säga några få ord till varandra och vara med samma personer samtidigt men är vi vänner? nej  inte enligt mig..
och om hon ser detta så är det såhär:
jag kommer inte ta första steget att bli din vän igen, du ska veta att jag alltid finns här om du vill snacka du har mitt nummer och om du vill bli min vän så kom bara jag är öppen för alla ;)


aja resten som har hänt kan jag inte ta på bloggen för det är om en viss person som jag vet att de finns folk som läser min blogg som kommer fatta så that's my secret nanananananannaan :D



första bilden på mig som kom upp i bloggen...


och den senaste..

image description




haha man märker ju att jag förändras till sättet? :o


Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0