julafton väcker för många minnen av dig..

cuz I still love you..


hehe, aja jag har ett litet meddelande till några!
jag har ju velat mellan 2-3 killar ett tag nu, men i onsdags så blev allt så klart :p
det finns bara en av dom jag verkligen någonsin har gillat och gillar, jag gilla aldrig A (som folk trodde och tillslut m´blev jag så arg att jag sa att jag gillade han) och den stora F var faktiskt bara 2 roliga veckor i maj/juni och det är den lilla F jag vill ha.


så nu har jag rett ute hela den här röran! :D
fast jag får ju se hur det blir efter lovet om något blir annorlunda... ;)



Kommentarer här!
Postat av: Anonym

God Jul! :)

Hoppas du får en bra dag!



/idahtt.blogg.se

2011-12-24 @ 11:59:38
URL: http://idahtt.blogg.se/
Postat av: benny

va med och tävla om att bli dagens blogg inför mina ca 500 läsare, du behöver bara kommentera att du är med!

2011-12-24 @ 12:43:26
URL: http://behiye.blogg.se/benny
Postat av: Anonym

Vilken ful design, kan du byta?

2011-12-24 @ 23:25:59

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0