härlig dag!

väldigt härlig dag måste jag säga!!
började med att jag vakna vid 8.30 och sedan tog jag bussen till lexby och va med valentina, saknat den tjejen! :o
aja var bara med på en av deras lektioner där man skulle göra ett torn med 3 A4papper och man fick använda tejp och sax..
aja iaf jag,valentina,gustav,samir&lania fick lexbyrekord på 124cm STOLT HÄR ;)
sen gick jag&valentina runt lite vid där hon bor så fick vi prata lite också sen gick vi hem och fixa oss sen åkte till solina mötte kizyee och solina sen blev det lexbyavslutning ;P


till det hemska dåra, jag kan inte glömma en viss person som bara är i mitt huvud 24/7 och nu kommer den här andra personen också och åååååh vet inte vad jag ska göra...


Tumblr_lvo3amsera1qbpwzeo1_500_large


Kommentarer här!
Postat av: ViktoriaCaroline♡

Önskar du dig något speciellt i julklapp?

KRAM :)

2011-12-21 @ 23:37:17
URL: http://viktoriacaroline.blogg.se/

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0